hoho!

Sitter och dödar lite tid framför lite bloggar och Facebook. Rätt skönt med lite intelligensbefriande sysslor för en gångs skull. Inte för att något jag gör egentligen kräver någon enorm intelligens, men anyways. Försöker få tag på min kära vän Jenny likt en desperat människa, hade tänkt att försöka träffa henne i helgen, ifall det går för sig för henne. Är väldigt sugen på att pallra mig till luleå, träffa lite kompisar, fika, gå på stan. Måste ju checka in nya Monki-butiken! Ska se om jag får med mig Jenny, annars drar jag väl med mig någon av mina luleyofriends, ifall det skulle skita sig.

Men; en luletripp är iallafall - i nuläget åtminstone - aktuellt. Blir nog lite mys imorgonkväll och kanske ett rep på farmen på söndag, så då passar ju lördagen alldeles utmärkt! Annars kommer det bli helt underbart med helg, har varit en lång vecka med mycket rep, men det blir skitkul då det väl sätter igång ordentligt!


nu ska jag c-vitaminbomba med en apelsin och se Vänner,

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0