i just wanna live

TV, radio och reklam. Sug på dom orden en stund. Anser du att du låter dig påverkas av reklamen? Inte? Då vill jag mer än gärna veta exakt hur du går tillväga.

Sitter och läser om min drömutbildning. Åh, vad jag vill! Men det kostar ju bara sisådär 38.000, billigt och bra! Haha

Har lunch nu, ska snart gå och ha matteprov. Är nervös som tusan, men förhoppningsvis ska det nog gå bra ändå.

Jag vill ha en skinnjacka! En svart, gärna lite kortare modell. Åh. Nu börjar ju våren nästan närma sig, i morse var det sju plusgrader. SJU. I mars. Hoppas bara att det håller i sig, att det inte börjar snöa igen.

Var in på Åhléns häromdagen, åh, vad mycket dom har! Älskar Åhléns. Allt finns; musik, kläder, accessoarer, smink. Mitt himmelrike, pretty much. Kanske springer dit och kikar idag igen, börjar bli min eftermiddagssyssla, varje dag i princip efter skolan medans jag väntar på bussen brukar det bli en sväng in på Åhléns. Och böcker. Säg bara ordet högt för dig själv: böcker. Det känns ganska bra, eller hur? Ligger finfint i munnen. Både låter och känns smart. Och med knapp ekomomi i form av 1050 kr i slutet av varje månad så är jag lite för snål, därför har jag hittat min bästa vän: biblioteket. Seriöst, finns det något bättre? Jag är en sann bokälskare, skulle kunna läsa hela dagarna om tiden fanns. Och om det fanns böcker att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0