it's not like it used to be

Nu har jag äntligen slutat, trodde aldrig att dagen skulle ta slut. Dagen gick fruktansvärt segt, speciellt där efter lunch. Men vi klarade oss faktiskt igenom, till slut. Sen så hade jag sån tur att Anna skulle in till stan, så hon kom och hämtade mig efter skolan, så jag slapp ta bussen. Det var skönt. Tror jag håller på att dra på mig en rejäl förkylning, näsan bara rinner, jag nyser och känner mig allmänt tung i huvudet. Kan bero på mina kvällsbestyr i söndags?

Jaja, skönt med helg iallafall! Ska försöka plugga så mycket jag kan, har så lite som FYRA prov den kommande veckan, känns bra. På tisdag är det brytdag = jag slipper rättskunskapen OCH historian, mina - numera - enda lektioner på tisdag, då vi har brytdag på tisdag igen.

sen, veckan efter, vilket borde bli vecka 13 om jag inte är helt lost, så är vi ute på farmen hela veckan = inte en enda bussresa för min del, guuuud, vad underbart! Kan promenera till stället typ precis innan vi börjar, bor ju så pass nära, så det skadar ju inte.


Snart ska vi ner till grannarna och äta middag, mysigt värre! Och skönt att slippa stöka i köket. Nu ska jag ta och läsa vidare lite om Massageutbildningar!


ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0