love it taught me to lie

nej, nu ska jag snart ta och pallra mig till sängen snart, om jag får som jag vill. Är trött som attans, lång dag, men en väldigt rolig dag. Imorgon ska jag ta och chilla så mycket som möjligt, se film och sånt. Kanske tar en promenad, om vädret tillåter. Sen är det bara tvhäng som står på planeringen sådär på kvällskvisten; One tree hill och Gossip girl står på menyn, kan bli trevligt!

På måndag är det uppstigning ovanligt sent strax efter sju, duschen och frulle, sen är det bara att knalla iväg till Western Farm, där det blir rep hela långa dagen, får se hur pigg och fräsch man är på kvällen, jag tippar att det kommer ligga på minus på den fronten.

nu ska jag ta och bädda ihop min säng, sen blir det sängchill, lite musik, en bra bok eller tidning innan jag får sova gottigott.

men nu; borttvättning av sminket och sängbäddning
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0