LOVE

vet inte riktigt vad det beror på, men jag byter "celebrity crushes" oftare än jag byter kläder, känns det som. Ena dagen är det Jake Gyllenhaal, nästa är det Christian Bale. Sen helt plötsligt är det Ryan Sheckler jag sitter och dreglar över, och nu swoonar jag över Ryan Donowho. "Vem?" kanske ni tänker nu. Men om jag säger Johnny Harper i OC, Marissas kompis från "public school" osv, låter det bekant då? Ja, jag tänkte väl det. För övrigt så saknar jag OC enormt, funderar faktiskt på att ta ett maraton någon helg, och se alla avsnitt.

Nu till min fråga; vilken av mina "puddingar" föredrar du?
Ryan Donowho, Jake Gyllenhaal, Christian Bale eller Ryan Sheckler?
Eller har du någon annan goding?

   

Kommentarer
Postat av: SaraP

Det får bli någon av Ryan´arna ;) haha

Alla har man väl haft en lite crush i Ryan från O.C och det sämsta som ressigören kunde göra i serien var att döda han! Haha xD

2009-03-11 @ 13:11:45
URL: http://sarapohjanen.devote.se
Postat av: Anis

Ja, du vet ju att jag har en annan crush, men om jag får välja en av dina så blir det lätt Ryan Donowho :P

2009-03-12 @ 20:42:11
URL: http://aniseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0