men BLAH

åh, jag har så tråkigt så det finns inte.
one tree hill laddar saktare än vad jag tänker, kan riktigt känna hur mina hårstrån växer ....
sjukt boring är det iallafall.
sitter och glor runt på "fejjan", där noll saker av intresse finns för tillfället.
skulle kunna göra något quiz, men då lär jag ju aldrig sluta.
sitter - som vanligt - och kollar på sommarbilder och drömmer. Jag vill ha sommar NU!
Har iallafall bestämt med Bea att försöka göra allt för att vi ska komma iväg utomlands i Maj någon gång där före studenten, på en liten pre-studentresa.
kan bli chill som fan, om allt står rätt till vid det laget!
drömmen är sydafrika, men vi nöjer oss med vad som helst, bara det är varmt och snöfritt!
kan bli underbart.
hoppas bara att vi får med oss några chicas så ska det nog till och med kunna bli skitbra.
finns bara ETT ställe som jag känner mig lite mjamjänja till är väl Sunny Beach, Bulgarien.
Där går min gräns.
Visst, det är studentresa vi ska på, men nej. Dit åker jag inte.
Kom på 2 nya reseförslag till mitt och Beas "projekt pre-studentresa 2010"; Miami och Franska Rivieran.
Åh, jag blir alldeles lycklig bara jag tänker på det, hehehe.
om det inte blir thailand ska jag jävlart jobba häcken av mig så att jag och Bea kommer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0