mitt drömbröllop?

>> Bröllopsmarschen framförd på panflöjt av indianerna som brukar stå i tunnelbanan på Hötorget.

>> Bruden blir framrullad till altaret på rollerblades. Dragen av ett dussin slädhundar. Som brinner.

>> Brudgummen nerhissad till altaret i en gigantisk sele, ackompanjerad av Schuberts "Ave Maria", i ett regn av guld.

>> Vigseln ackompanjerad av låten "If you leave me now", så som den framförs av gangstapingvinerna i "Happy feet".

Seriöst, hade det inte varit en kick-ass vigsel?

Och så hade jag tänkt mig en brudvals ungefär som den här.

Okej, jag erkänner, jag snodde idéerna rakt av från bloggen En äkta man, men den är så bra! Bloggen, alltså.

Fast idéerna suger inte heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0