sunny side up

åh, sitter och drömmer mig bort på asos och Forever21 ... Livsfarligt tidsfördriv, verkligen. Finns så sjukt mycket fint ... Har för övrigt hittat min drömskinnjacka. Tyvärr inte på någon utav budgetsidorna, utan om jag vill ha den i min ägo så måste jag hosta upp över 700$. Men, vilken pärla. Kolla själv:



tänk att sladda runt på stan i sommar iklädd i den godingen. Jaja, rent önsketänkande.

sen fanns det ju ett gäng - betydligt billigare - plagg på Forever21. Jag som är en sucker för djurtryck; ugglor, ankor, lamm, pingviner, you name it. Så jag behöver väl knappast säga att typ alla dessa föll mig utmärkt i smaken?

  
 


ja, ni ser ju, hur fina som helst.

En kort checklist över vad jag vill ha i min garderob i sommar:
- Svart skinnjacka, gärna den ni ser ovan
- Väska med axelrem
- Ljusa, smala jeans
- Gladiatorsandaler
- Chinos (synd som attans att jag inte passar i dom bara)
- Svarta solglasögon i plast (antingen pilotmodell eller Wayfarers)
- Vit, lite bohemchic blus
- Någon utav tröjorna ovan, gärna den med örnen
- En hatt (typ som den på bilden)
- En större, lite pösigare väska. Drömmen ser ut ungefär så här.

Jag inspireras i sommar av Lauren Conrad, Whitney Port, Nicole Richie och Rachel Bilson.

Så om ni helt enkelt tar ovanstående damer, kör deras stilar i en mixer så ...



nu blir det fika och häng framför tvn,
ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0