SUNDAY

Svar på kommentar
Sara P
: ja, usch, håller med. Har varit helt knäckt hela helgen! Livet som musikalstjärna (eh hehe) är hemskt tröttsamt, men fantastiskt roligt. Men snart är det över!

tjing, era glada laxar! Hemskt fult uttryck, men jaja, skitsamma.

rejält sliten krigare var då jag igår, såg Juno med lillan, sen lyckades jag faktiskt ta mig igenom Babben & co, sen var det bara att stänga butiken och säga gonatt! Lade mig och läste ett tag. Kämpar fortfarande med Shooting butterflies. Vet inte om det är meningen att boken ska vara krånglig, eller om det är jag som inte alls hänger med i handligen. Men jag kämpar på ändå! Men snart ska jag återvända till min älskade twilight.

Måste bara ge en STOR tumme ner. Åt text-tv på femman och nian. Fruktansvärt dålig uppdatering, flera nyheter finns på flera olika sidor, trots att det står samma saker. Så nej, ta tillbaka det gamla!

Och precis så man börjat glädja sig över vädret, sitta ute och lapa sol och bara längta till sommaren, ja, vad händer då? Jo, det snöar. Snacka om att verkligen förstöra ens helg. Blä. Och imorgon är det dags att repa igen. Men snart smäller det, på onsdag är det första föreställningen, då ska ett gäng skolklasser komma och kika. Lite nervöst är det ju, men det ska nog bli kul ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0