sunday

härliga vårväder! Har suttit ute och pressat en stund idag, solen kikade ju fram. Fast det blev ingen promenad som jag hade tänkt, jag blev väldigt lat och stannade hemma istället. Fast jag har varit rätt duktig ändå, har varit till sopstationen och sorterat sopor som vi skulle slänga, gjort upp eld hos grannarna som är i sin stuga för tillfället, så vi tänkte göra upp eld åt dom. Så jag har inte latat ihop helt iallafall. Fast jag lär nog dega ihop betydligt mer framåt kvällen, både One tree hill och Gossip girl på tv-menyn ikväll, kan inte bli annat än bra!

Ska ta och äta nu, vilket passar alldeles utmärkt, är hungrig som attans. Håller på att steka hamburgare och ägg, och matdoften börjar sprida sig ändå hit.

jaja, dags att äta, antar jag.
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0