Nice to meet you anyway

Hm, kul att man sitter med det här fönstret uppe i typ 20 min utan att ha en clue om vad man ska skriva. Jaja, det kommer väl.

Har nyss spelat bingolotto, utan vinst. Men det var rätt roligt ändå.

Eh, ja, som ni ser har jag lite ny design. Eller design och design, har bara mixtrat med bakgrunden och lite färger. Men ja, you get the point, det är lite nytt och fräscht iallafall.

Såg reprisen av Let's Dance idag, där hela gänget från den svenska uppsättningen av High School Musical var och gästade och bjöd på ett litet uppträdande osv. Jag är inget inbitet HSM-fan, men jag har iallafall sett filmerna, och är ganska säker på att Troy Bolton har typ nr 14 eller nåt i filmen. Och efter lite research så visar det sig att jag har rätt, hans tröjnummer är 14 i HSM-filmerna. Min poäng är iallafall att killen i den svenska varianten hade typ nummer 30 eller något annat random nummer. Hade dom iallafall inte kunnat satsa på det nummer han faktiskt har i filmen?

jaja, skitsamma. Ska typ snart lägga mig, känner mig alldeles körd i huvudet. Plus att jag ska upp tidigt imorgon, så jag är väl så illa tvungen om jag ska orka släpa mig upp ur sängen på morgonen.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gud, vad bra du är på att göra en snygg design! Det vart ju jättebra! =DD

2009-03-08 @ 21:13:57
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0