you love me but you don't know who i am

yessss, 16 nya låtar in i luren, skitbra. Behövde lite nytt (även om jag skaffade nytt så sent som igår) att lyssna på.

Gavin DeGraw, Moulin Rouge-soundtracket, Amos Lee, 3 doors down ... Ja, ni fattar, bra grejer, helt enkelt. På tal om 3 doors down, vilka minnen man får av att lyssna på låtarna från Away from the sun, helt sjukt!

verkar som att madre min kommer hit imorgon (vilket innebär att jag måste ta och fixa det där som syrran ringde till mig om), så får se vad vi hittar på. Längesen det bara var jag och mamma här. Är lite sugen att gå på bio. Fast det går inte så mycket bra nu ... kanske bara hyr film istället? Mormor och morfar åker bort imorgon över dagen, till Älgträsk. Tveksamt om jag följer med, vettetusan om jag orkar. Det är ju inte sådär jättekul att sitta i en bil hela dagen. Fast å andra sidan är Östen och Birgit, som dom ska till, hur gulliga som helst. Så jag får se hur jag gör, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0