and the search continues

jag är på jakt efter ett läppstift. Japp, något så tantigt som ett läppstift. Vill ha ett knallrött, som helst ska ha en svag, svag dragning åt orange, eller ett chockrosa. Lancôme har fantastiska nyanser, men är lite väl pricey för min plånbok. Viktigt är att det inte är alltför glansigt, föredrar då dom är lite åt det matta hållet, speciellt det röda. Läppstift är något som kan förstöra en look totalt, men om det bärs på rätt sätt är det riktigt snyggt. Min favorit installation där rött läppstift är inblandat är vardagliga outfits, eller en rockig look med stuprörsjeans och Converse. Färgerna A-Go-Go och Backstage Bambi från Kat von D verkar båda vara riktigt träffsäkra nyansmässigt. Tyvärr har jag hittat dessa på Sephora.com, så de lär inte pryda mina läppar någon gång inom en snar framtid. Men jag fortsätter att söka efter ett grymt budgetstift tills vidare. Några tips?

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0