don't you know that you are always on my mind?

Huja, det är onsdag, känns som... typ torsdag eller något. Mår lite sådär, känt mig konstig hela dagen. Har gjort det sen jag åkte till skolan med bussen, det luktade unken alkis. Och den gamla klassikern "andas genom munnen" funkade inte heller, så det gick ju sådär. Fick försöka tänka på annat. Sen har dagen rullat på med teater och ensemble, sen fick jag skjuts hem, och nu ska vi snart gå till grannarna och äta middag; bakad potatis, grillade kotletter och en massa annat gott. Sen ikväll ska jag se Grey's Anatomy innan jag tar sängen, underbart. Och imorgon och på fredag är jag ledig, ännu mer underbart.

nu ska jag kika vidare i lite bloggar

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0