\ *

hola, dudes! Ska snart sätta igång tvättmaskinen och sen ska jag nog ut och njuta av solen, på ett eller annat sätt. Blä, paniken stiger. Imorgon har jag:
- Mentorssamtal
- Uppspelning av våran engelskateater, vi ska göra en variant på Rödluvan, en teater vi inte ens övat igenom
- Slutprov i gehör
- Slutprov i ljudteknik
PANIK! Det lär bli en stressig idag imorgon, for sure. Plus att jag ska klämma in en gitarrlektion där någonstans också. Sedan ska vi göra våran lilla protestaktion lite mer... Officiell. Så det lär vara fullt upp imorgon. Men, snart är det över! Imorgon är det två veckor tills jag börjat mitt oh-so-kick-ass sommarjobb, jag längtar. Det kommer bli grymt. Är så sjukt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0