good friends we had, and good friends we lost

har precis haft ensemble, en relativt effektiv lektion, för ovanlighetens skull. Vi körde igenom No Woman, no Cry och började känna lite på Vilken härlig dag, ni vet den där ölreklamslåten med Jill Johnson, gjord av Ted Gärdestad i original? Var lite i obalans i början av lektionen, mestadels på grund av en otroligt grym lunchkonsert med studerande från Framnäs Musikhögskola, tror jag att det var. Helt otrolig konsert, man blev helt fast. Då jag kollade klockan efter att dom slutat spela insåg jag att den var 12.35, och att jag var 5 min sen. Men, helt klart en värd anledning att vara sen.

Sitter och stresskriver ett svenskaarbete, vi börjar med redovisningarna om nordiska författare idag, och jag har varit lite klantig och glömt (ja, faktiskt) att skriva min del, så nu då jag har hål fixar jag det.

jaja, åter till skrivandet!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0