I'm still here but it hasn't been easy

Usch, gillar inte torsdagar. Speciellt då det regnar och blåser utav bara fan. Dåligt väder kan verkligen förstöra ens dag. Visserligen har dagen knappt börjat, mycket kan hända idag som kan både förbättra och förstöra min dag.

Och hallå, hur grym var inte gårdagen? Åt en enormt god 3-rättersmiddag som bestod av: laxmousse som förrätt, kycklingfilé med potatisklyftor och rödvinssås som huvudrätt och någon god, italiensk glass till efterrätt. Sjukt gott var det! Sen åkte vi hem, såg Grey's Anatomy. Det var då det bästa avsnittet på länge, right? Åh, som jag bölade. Visst, det var tredje gången (NEJ, jag har faktiskt inte laddat ner) men inte hindrade det mig från att fälla några (okej, väldigt många) tårar.

Idag ska jag, Sara och Anton förmodligen gå till Fria Emilia, och diskutera om vårat projektarbete. Fast i ärlighetens namn är jag inte alls sugen att gå dit. Mest på grund av vädret. Eller snarare, enbart på grund av vädret. Hoppas det klarnar upp lite iallafall, blir på så dåligt humör. För att inte tala om trött.

Ikväll ska jag se Deep Blue Sea och göra klart svenskaarbetet som den filmen är inblandad i, sen ska jag packa, åker till Piteå imorgon, och bara ta det lugnt. Om vädret lugnar ner sig lite så kanske jag kan ta mig ut på en promenad. Har inte varit ut sen i måndags. Måste plugga lite ljudteknik också, har prov på måndag, panik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0