MEMORIES

åh. Ibland är YouTube världens, världens bästa. Som då man bara spontansurfar lite, och så hittar man sitt favoritband från då man gick i klass 4-5. DET framkallar minnen, ska ni veta. Kommer ihåg den där sommaren så jäkla väl. Jag umgicks med mina bästa 24/7. Det var cykelturer till Aronsbadet och Arcuscampingen. Smygtittning av skräckfilm (Besökarna var det, minsann). Jag färgade mitt hår rosa. Japp, ROSA. Jag kände mig så cool i mina oranga solglasögon (hu, tur att jag hann sätta mig på dom innan någon förevigade mig bärandes dom med en kamera). Det var, enligt mitt minne, en helt underbar sommar. Hoppas denna sommar, sommaren 2009, blir lika bra! Jag håller tummarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0