Min helg och en fråga till tjejer

BLÄ, vilket skitväder! Ena stunden är det soligt och jättevarmt, sen regnar det, och så har det växlat hela dagen. Oerhört jobbigt. Speciellt då man hade tänkt att måla lekstugan, men det sket sig. Fast vi hann ju måla lite, men inte så mycket som vi hade velat. Så nu - efter den andra eller tredje regnskuren, är inte säker - så gav vi upp. Har precis duschat, ska ta och smörja in mig ordentligt och pyssla om mig lite, måla naglarna, fixa håret osv.

Har för övrigt sträckt min ljumske, så jag går helt puckat. Och det gör ont.

Och nu; till min fråga.

Satt och pratade med en killkompis, och så var jag tvungen att sluta, för att jag skulle in till duschen. Och då han fick höra vad jag skulle göra så sade han direkt "får jag följa med?". Vad är det med killar och duschar? Det är inte första gången jag får den där frågan, och jag kan inte låta bli att fundera på vad det är som är så speciellt med att duscha tillsammans? Visst, det är säkert jättemysigt, men just att duscha tycker jag känns... Bökigt att göra tillsammans med någon annan. Det är ju ändå en stund man vill ha för sig själv.

Jaja, nu ska jag fixa mig, och sen ska vi laga mat; korv och stuvade makaroner.

tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0