summertime, and the livin' is easy

Har hittat en resa för strax över 2000 kr, vilket inte känns alltför farligt. Och det var ruskigt bra tider, dessutom. Känns ju inte alltför dumt, om man säger så. Då ska jag bara ta mig ett snack med Anna då jag kommer hem, och så även Pia så småningom, så dom känner till min eventuella ankomst. Eller ja, det gör dom ju, men datum osv. Kan bli en rätt - you know it - grym sommar. Åtminstone för mig. Världens kanske bästa sommarjobb, chill och stek juli igenom, slött jobb på PDOL (= gratis inträde) och sen avslutar man alltihop i Skåne. Jag tycker mig kunna sniffa mig till en riktig toppensommar.

Satt och kikade på Nelly.se igår, och oh my goodness gracious vad fina prylar! Ni såg kanske klänningen jag bloggade om igår, herregud, vilken dröm. Då jag såg den fick jag upp en bild i huvudet bestående av klänningen, jag själv förstås, några snygga skor tillsammans med några goda vänner på min drömstudentresa i Sydafrika. Nästa år är kanske detta verklighet?

Åh, hade precis tänkt gå till stan, och så ser jag att klockan är 2 minuter före fyra, alltså kommer jag med alldeles för stor säkerhet missa bussen. Great. Då blir det Sofis Mode i en timme då, woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0