jag känner mig som en satellit

Extremt lång dag igår. Eller ja, den kändes då extremt lång. Steg upp runt 9-tiden, tryckte i mig frukost och sen var det bara att dra på sig och spatsera ut i vårsolen. Vi håller på att måla om huset. Dom började i lördags medans jag var i luleå, så igår hjälpte jag till. Lite småslitigt var det, men rätt okej ändå. Målade lite drygt två väggar igår, så vi arbetade ändå rätt bra. Såg ut som ett fanskap då vi väl var klara. Färgkladd överallt; armarna, ena benet (vilket är lite skumt, med tanke på att jag hade mjukisbyxor på mig), ansiktet, håret. Ja, you name it, överallt, pretty much. Sen då vi hade målat klart så tog jag en dusch för att försöka få bort lite färg. Det lyckades ju sådär, så det var bara att ta aceton sen, och då gick det bort. Fixade mig lite innan jag promenerade till Ica och handlade, och sen gick jag till grannarna och såg Grey's Anatomy, One tree hill och Gossip Girl med dom, trevligt värre. Ikväll tänkte jag plugga lite och bara ta det lugnt, och imorgon tänkte jag se film och bara mysa på förmiddagen, börjar kl 14.00 imorgon (y) lär ju hinna med att sola också, om vädret tillåter.

Nu ska jag snart pallra mig till idrotten.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0