summertime, and the living is easy

Har varit lite gone and away den här veckan, vilket mest kan bero på mitt, ahem, överfulla sociala liv. Or not. Men det har varit en riktigt bra vecka iallafall, som dessutom var en dag kortare pga första maj. Lite onödigt att det ska vara en röd dag egentligen, men inte mig emot, blev ju långhelg för mig och resten av sverige. Dessutom har det varit skamligt bra väder idag, så vi har legat ute och solat, tror till och med att jag somnade en stund i solstolen, så himla skönt. Sen har vi varit och handlat på Coop innan vi åkte till Luleå och hämtade Linda, som kommit från Spanien i veckan. Imorgon ska vi städa mitt rum och sen cyklar jag till stan för att åka till Luleå och shoppa lite.

Nej, nu ska jag bege mig till grannarna och ha lite massagestuga

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0