*

Första dagen på en vecka jag är i skolan för att ha lektion. Känns lite skumt att vara tillbaka, men samtidigt skönt. Slutar klockan fyra, sen blir det hem snabbt som tusan, tillbaka till stan, köpa blommor och sen åker jag och Anna på middag, vi har blivit bortbjudna ikväll. Hinner nog hem lagomt till Grey's Anatomy, perfekt!

Imorgon ska vi mest troligt gå till Fria Emilia, jag, Sara och Anton. Vi var dit igår, jag och Sara, men personen vi skulle träffa var inte där. Vi tänkte först gå dit idag, men vädret är pissdåligt at the moment, känns som att hela omgivningen går i gråskala idag. Har gjort ett tappert, men smått misslyckat, försök att pigga upp stämningen med lite färg. Dagens outfit är visserligen inte så färgglad, är klädd i svarta strumpbyxor, jeanskjol, svart och vitt linne och en rosa-randig kofta. Detta toppar jag med mina vita Converse, pärlörhängen och ett jättesött silverhalsband jag fick av min gammelmoster (?). Inget alltför avancerat, men väldigt bekvämt. Kanske slänger in en bild ikväll, om jag orkar.

Igår blev det en inte alltför avancerad afton. Jag var duktig och stuvade makaroner medans Anna stekte korv och fläsk. Käkade, såg på Sex and the City och Grey's Anatomy en stund, sen promenerade jag till stan och surrade i telefon precis hela vägen dit, sen avnjöt jag en riktigt mysig konsert på skolan, Frida, Veronica, Tilda, Elin och Theres förgyllde min kväll med skönsång. Mycket trevligt! Sen cyklade jag hem, såg House och sen lade jag mig och somnade bums.

Måste bara berätta om en sak som hände i natt. Vaknade tvärt av att något i glas krossades. Tittade runt lite, men jag fick för mig att jag hade drömt, så jag somnade om. Sen då jag vaknade i morse låg min skål, som står (vanligtvis, iallafall) på mitt sängbord, på golvet i ett par bitar. Så det var bara att slänga iväg den.

Jaja, nu ska jag susa vidare

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0