After Eight

Hohooo, jag är på utomordentligt underbart humör. Det blev så att vi målade färdigt lekstugan trots allt, och den är så himla fin! Bara dörren kvar, sen är den helt färdig. Allt som allt har det varit en hemskt bra dag. Började med att kratta lite, men det började regna, så då såg jag Grey's Anatomy och sen gick jag och bakade med Linnea, Sessan och Hanna. Vi gjorde en After Eight-kladdkaka och en tårta, dagen till ära. Sen har vi krattat lite mer, sett lite mer Grey's Anatomy, spelat ett sjukt roligt spel och ätit magiskt god middag. Sen har vi ju - bäst av allt - också ätit After Eight-kakan. Den var grymt god! Lite ful, den hade sjunkit ihop i mitten, såg ut som en krater. Men den var nådigt god, så utseendet gjorde inte så mycket.

nu ska jag se lite mer Grey's Anatomy innan Söndagsparty börjar.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0