hold on for one last breath

Ögonen svider, SÅ trött är jag just nu. Och klockan är... 19.06. Bra! Men snart ska vi åka till MAX och inhandla hamburgare, mums! Dessutom har jag ätit en makalöst god middag; kokt potatis med laxöring. Ikväll blir det en kamp mot tröttheten, lär ju bli att sitta limmad framför tvn, kanske ser schlagerkvalet eller House, har inte bestämt mig ännu.

Sitter och kikar på Matthew Williamson for H&M-kollektionen. MUMS! säger jag bara. Har hittills hittat en fantastisk sidenblus, shorts, sidenklänning och en massa annat. Hans långklänningar är verkligen to die for, underbar modell med böljande volanger och öppen rygg. Snyggt, var ordet! Sarongen var inte heller alltför pjåkig... Åh. Kul med färg! Underbar kollektion. Helt klart ett lyckat samarbete!

Men nu ska vi snart dra till MAX,

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0