AND I HATE HOW MUCH I LOVE YOU BOY

dra på trissor, jag lever! I måndags var det en tokseg dag, fick känningar från min sjukdom på idrotten så jag körde på som fan i styrke, sen hade vi samhälls och då gjorde jag provet, sen en übertråkig KuHi-lektion. Efter det pyste jag och lyssnade då grabbarna repade, och det lät bra som vanligt. Var råtrött, så jag lade mig ner i soffan och SOMNAR. Notera alltså att jag är inne i ett ensemblerum där fyra grabbar spelar på 2 gitarrer, ett trumset och ett piano. Och jag lyckas med konststycket att somna trots allt oljud. Ja, är man trött så är man... Vaknade lagomt till Sweet child o' mine, satt och njöt av alla minnen som ploppade upp. Sen insåg vi - eller snarare dom - att klockan var dags att gå, så jag och Kalle slängde på oss kläderna och promenixade till bussen. Blev en hel del surr om allt möjligt (som vanligt), hoppade av bussen, knallade till Coop arena. Mötte mamma, fick ett matchprogram innan vi gick till våran sektion. Blev dock ett jäkla krångel då vi väl kom upp. Eller för mig gick det fint, jag hade biljetten i handen, men för Kalle som hade hunnit sätta ner biljetten i väskan blev det problem, så han fick gå ner och gräva ur allt innehåll ur väskan innan biljetten återfanns. Blev iallafall en riktigt spännande match, fick även ta emot skratt för mina mindre charmiga läten och reaktioner under matchen, men vad fan, det är smällar man får ta. Är det spännande så är det! Fick matbiljetter av madre, så vi kunde käka i pausen, vilket var helt underbart, jag tror vi båda var rätt hungriga. Tredje perioden var utan tvekan det mest spännande jag varit med om på väldigt länge, satt som på nålar hela tiden. Och ja, jag kläckte fram mina fina läten, såklart. Glädjeruset ville inte upphöra då Mats Lavander tryckte in målet som innebar att ställningen var 1-1 - SPÄNNANDE - och matchen gick till förlängning. Efter matchen följde Kalle mig till bussen, och det var ett jäkla gissel att ta sig dit torr OCH levande. Var det inte en enorm vattenpöl man skulle ta sig förbi så var det ett kolsvart och glashalt område man skulle ta sig över. Totalt jävla livsfarligt, kort sagt.

igår repade vi inför wallmans, kändes helt okej. Inte helt rent osv, men ändå bra. Har ju servering på tisdag, NERVÖST! Sen åkte jag till luleå och gjorde ett besök hos tandläkaren, sådär lagomt kul. Sen hann jag med en snabbtur på shopping innan jag pallrade mig hemåt. Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt att göra svenska nationella, är helt slut i huvudet. Ska ta och lägga mig nu. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0