SWEET CHILD O' MINE

tjofaderittan, då har jag läst färdigt Män som hatar kvinnor. Tog inte ens två dagar. Har fått en del chockade reaktioner, men hallå, då boken är som mest spännande, det går inte att lägga ifrån sig en bok då den är som mest spännande, det finns inte på världskartan, liksom. Påbörjade bok nummer två idag, fast jag gissar att det kommer ta lite längre tid att läsa färdigt den.

Hemskt seg dag idag, huvva. Började med ett besök hos tandläkaren, sen pallrade jag mig till skolan, träffade mina classmates, hade ensemble, lunchade, idrottade. Sen hade jag ett überlångt hål, och jag gjotde typ... Ingenting. Hängde med lite alla möjliga, bland annat Fanny och Vanessa osv. Sen hade vi samhälls och sist men inte minst kultur- och idéhistoria. Var helt sjukt trött, satt mest och gäspade mig igenom hela lektionen. Blev mest svammel på slutet, koncentrationen var som bortblåst. Sedan var jag vänlig nog att hjälpa grabbarna att bära prylar, och det var inga lättviktare, kan jag påstå. Så några plus kan jag addera till "karmakontot", haha. Imorgon har vi servering på Viljan, är rätt nervös. Fast just nu känns det mest som att kläderna är det största problemet. Men det ser ändå att lösa sig helt okej.

sitter och lyssnar på ett gäng favoriter (i spotify, såklart), just nu är det några låtar som grabbarna lirat på deras projektarbete som fastnat. Just nu är det den gamla godingen Sweet child o' mine med Guns n' Roses som jag poppar. Herrejösses vilka minnen man får, kan verkligen återuppleva alla våra rep i huvudet, känna värmen under fötterna då vi lirade på bautakonserten i ettan. Fan vad jag saknar dom tiderna. Håller på att dra i trådarna och försöka fixa ihop ett "gänghäng" inom en snar framtid, förhoppningsvis. Håller tummarna att alla är med på noterna. Saknar våra små häng, iallafall. Tror inte vi hängt tillsammans utanför skolan sen jag fyllde år, och det är snart ett år sedan. Nej, skärpning! Inte bara på dom andra, det är lika mycket mitt eget fel.

nu ska jag snart ut med vovven, sen tänkte jag slänga mig i sängen och dunka lite musik och läsa min älskade bok. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0