HALF OF MY HEART'S GOT REAL GOOD IMAGINATION, HALF OF MY HEART GOT YOU

alltså, msn i mitt hjärta säger jag bara! Bästa redskapet för tjejsnack då bruden befinner sig typ en mil bort. Love, säger jag bara.

Nu tänkte jag pallra mig ut på en promenad med vovven, sen hem, krypa ner i sängen och fortsätta läsa på Flickan som lekte med elden.

imorgon börjar vi med engelska & fortsättningen av Borta med vinden, sen gitarrlektion, lunch, scmu, kör med kidsen, ensemble, NK och till sist wallmans. Ska dessutom squeeza in lite girltalk med underbaraste Sara, så jag tror ändå att jag ska kunna överleva dagen.

imorgon är jag dessutom chef i huset på morgonen, ska se till att alla kids käkar frulle och pallrar sig till skolan. Intressant med rollbyte!

men nu ska jag pysa. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0