IT DOESN'T GET BETTER THAN THIS

sitter och planerar ett eventuellt krogbesök med mina kära vänner, både flickorna och pojkarna, lär bli grymt! Om det nu blir av. Lär ha fullt upp den dagen, först öppet hus på skolan, sen konsert och sen eventuell utgång. Men jag ser fram emot det, om det sistnämnda nu blir av. Ska strax skriva mitt PM till svenskatalet och plugga lite samhälls, ska göra provet imorgon. Fast alla sade att det var jättelätt, så jag är inte så orolig. Sen ska jag göra KuHi-provet på onsdag, och så fick jag veta att de andra i min NK-grupp ska göra prov imorgon, men det känns lite... onödigt - för att inte tala om svårt - för mig att göra provet, dels för att jag varit sjuk i typ en vecka, plus att jag precis kommit igång med kursen. Men det betyder att provet ligger inom en snar framtid, fan. Fattar inte sådär mycket som det känns som att jag borde, men jag ska försöka lägga på ett kol och verkligen anstränga mig, så att jag kanske kommer ikapp denna termin. För övrigt så kändes det kalasbra att vara tillbaka igen, jösses vad jag har saknat allihopa! Till och med lite mer än vad jag hade trott. Blev väldigt lite seriöst och väldigt mycket spår, precis som det ska vara! Fick ta emot några arga blickar från bibliotekarien då jag och Sara satt och skrattade då vi höll på att prata om Mammas pojkar och den av de tre mödrarna som frågat tjejerna om de var oskulder, gud vad vi skrattade... Det spårade väldigt mycket, men jag trodde jävlar att jag skulle dö av skratt. Men det är ju kul att vissa har lätt för att roa sig iallafall. Även om det spårar väldigt snabbt.

Hade även ett trevligt samtal med Moa på bussen, ni anar inte hur underbart det känns att veta att en person i ens närhet har precis samma kärleksproblem som en själv. Eller ja, det suger ju också, för det är verkligen inte kul, men så skönt att veta att någon känner likadant, att någon förstår. Vi pratade om att kanske ta en promenad, för att prata vidare. Det är så himla skönt att prata av sig med folk som verkligen förstår vad man går igenom, hur man tänker osv. Fick skolkatalogen idag, så himla roligt att bläddra igenom. Ballt att den var i färg dessutom (hehe, vi är efter).

Ska ta och vaccinera mig, förmodligen någon gång den här veckan. Eller nästa vecka, iallafall. Vill inte ha de där jävla biverkningarna (gå baklänges, feberfrossa osv) på lördag, haha.

men nu ska jag ta tag i lite plugg (skönt att plugga en måndag, då slipper man ha ångest för att man missar något jättebra program) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0