IT'S A GOOD, GOOD, GOOD DAY

onsdag, onsdag, onsdag. Måste intala mig själv att det faktiskt är onsdag, har fått för mig att det varit torsdag hela dagen. Vet inte varför, har bara fått för mig det. Har i varje fall varit en rätt skön dag, började dagen med att gratulera födelsedagsbarnet, skriva lite på min engelskaredovisning och fixa ett PM till svenskan. Som jag senare glömde att gå och lämna till Carin, TROTS att jag mötte henne i biblioteket glömde jag bort det. Vissa klarar då allt, må jag säga. Men jag ska ta ett snack med henne imorgon. Sen hade vi matte, men jag var så smart att jag glömde mina böcker hemma = kunde inte göra så mycket på lektionen, så jag gick och jobbade med engelskan istället. Redovisade efter lunch, och det gick helt okej. Skönt att få det bortgjort. Ångesten för svenskatalet vill inte försvinna, tyvärr. Är verkligen jättenervös! Inte för att jag tror att mitt tal är jättedåligt direkt, mest bara det där att man har vissa tidsgränser man ska hålla sig inom, och så att svenskabetyget i stort sett hänger på nationella, vilket inte gör mig mindre stressad direkt.

Imorgon har jag en hel drös med saker som ska göras.. men jag har sovmorgon iallafall, U-N-D-E-R-B-A-R-T! Visserligen bara till 9, men i tider då det står 08.20 varje dag så är såna här saker mer än välkomna. Även om det är under lite tråkiga omständigheter, men jag behöver verkligen den där extra halvtimmen sovtid. Ska åka till fria imorgon, blink-blinka lite med NK-Lena och hålla tummarna att jag INTE behöver göra provet på fredag, utan att jag kan lyckas hitta någon tid nästa vecka istället. Servering för första gången på typ en månad, känns bra, behöver verkligen öva på att bära, börjar nog bli lite ringrostig. Ska ta och läsa ett mejl jag fick tidigare i vår också, såg att jag hade kvar det, så jag ska nog ta och printa ut det (det är väääldigt långt) och skumma igenom det. Och anledningen till att jag har kvar ett mejl jag fick i våras är väl att det, för mig, är ett ganska viktigt mejl, det betyder mycket.

och på tal om viktiga mejl så fick jag ett mejl från cdon.com att John Mayers Battle studies kan bokas nu, och att man får hosta upp 159 kr. Kanske något att investera i efter jul? Får ta mig en funderare på den fronten.

fan, insåg nyss att jag missade Grey's anatomy. Skit också. Får försöka komma ihåg att se reprisen på söndag!

men nu ska jag gå och vara lite social en stund, sen ska jag fixa med lite andra saker, GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0