THE SHOW MUST GO ON

sitter och tittar på hockeyn, har ganska nyss ätit frukost/lunch. Eller jag kan inte riktigt påstå att jag tittar på hockeyn, har den på i bakgrunden och försöker hänga med, men det går väl sådär. Vet inte ens om Sverige fortfarande ligger under (jag har iallafall sån koll att jag vet att Sverige legat under. Och så vet jag att dom möter Ryssland). Ska ta itu med lite plugg idag, det blev inte att jag åkte och medverkade på Operettpärlor idag, pga smittorisken. Då jag precis varit sjuk, och inte är helt frisk ännu så är ju risken att jag drar på mig något nytt igen rätt stor, så det känns säkrast att stanna hemma, så att jag iallafall får åka till skolan före jul. Så samhällsplugg och matte it is! Fast jag har inget mattehäfte, kom jag på.. hmm, får fundera hur jag ska lösa det!

igår blev det Idol-mys, och jag säger bara: ERIK! Herregud, vilken kille! Var alldeles tagen, helt magiskt. Reza var också sjukt grym, hade gåshud. Nu tänkte jag kika på lite skor, både till studenten och eventuellt till balen, om jag hittar några finisar. Fast jag vill inte ha någon jätteklack till balen, vill inte bli längre än Anton, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0