WHEN NOTHING ELSE IS GOOD ENOUGH

sitter och pysslar med min engelskaredovisning, dom andra är och gör svenskanationella. Skulle gå och prata med Carin, men jag var lite seg och hann inte göra det före lektionen, så jag ska ta tag i det så fort dom är färdiga. Men tills dess tänkte jag att jag gör bort engelskan, som ska redovisas senare idag. Blev inget bloggande igårkväll, hade fullt upp med en massa annat. Var på smyckesparty, fikade, hängde med folket där hemma, glömde bort att det var hockey, kom ihåg att det var hockey (efter att matchen var slut), blev glad över resultatet och sen gick jag och lade mig, filade lite på svenskatalet och sen somnade jag gott. Under morgonen har jag hunnit duscha, äta frukost (ett mirakel att jag inte behövde stressa till bussen), gratulera födelsedagsbarnet OCH överlämna present till nyss nämnda födelsedagsbarn. Kan ju då också passa på att säga grattis Kalle! Inte för att jag tror att han läser, men ändå. Nu kl 10 har jag matte som följs upp med lunch, engelska och kör. Sen ska jag och Fanny göra prov, woho. Hoppas det går bra. Ikväll ska jag göra lite samhällsplugg, kanske göra färdigt engelska bokanalysen och sen se Grey's Anatomy. Strosade lite på stan igår i väntan på bussen, och jag hann kära ner mig i ytterligare en parfym: Flora from Gucci. U-n-d-e-r-b-a-r. Dyr, men helt jävla underbar. Kanske borde önska mig i julklapp? Annars så var miniflaskan av Daisy vansinnigt söt. Och så doftar den ljuvligt, dessutom. Nu ska jag fortsätta med engelskan, så att jag kan sluta upp med mina mates och kanske tigga om lite massage - med utbyte, förstås - innan matten. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0