A DROP IN THE OCEAN

ska strax closa ner allt här, bege mig uppåt och börja plocka lite i mina grejer. Är självutnämnd mästare på att glömma saker här, så för att detta inte ska ske (det lär nog hända iallafall) så tänkte jag småpacka i förväg. Bara det är ju smått otroligt, jag är alltid sist ut med att packa, vilket ofta (läs: alltid) leder till att något blir kvarglömt. Sen ska jag nog plocka fram sminkväskan och leka runt lite med innehållet. Det skulle kunna vara det roligaste som finns, älskar att leka med ögonskuggor, eyeliner och allt annat som man kan hitta i sminkväskan. Dock så är innehållet i min sminkväska ganska magert, att gå bananas i syrrans sminkväska däremot... hade kunnat hålla på i timmar om det inte hade varit för att det är så jobbigt att tvätta bort sminket mellan varven. Men annars är det kanonkul! Roligt att sminka andra också, även om jag måste bli lite bättre på den fronten. Då kanske jag kan få lite inspiration om hur sminket ska se ut på lördag? Funderar på att köra på klassiskt, och lite tråkigt, röda läppar med lite eyeliner och mascara. Hmmm... Och vad tusan ska jag ha på benen?

nu måste jag diskutera lite födelsedagspresenter. Ironiskt nog ska jag diskutera detta med födelsedagsbarnet himself. OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0