AND I LOVE YOU, I LOVE YOU

överallt i de bloggar jag kikat igenom idag har jag snubblat över ord som "höstmys", "höstsol" och en massa andra som - kort och gott - innehåller ordet höst. Då jag kikar ut igenom fönstret, vad möts jag av då? Lite snö, blötsnö dessutom (även om jag tippar att kvicksilvret pallrat sig till minusdelen av termometern), kyla, mörker, lera (där det inte är snö är det lerigt). Höstmys är det inget tal om, vinterjackan har varit framme i över en vecka, och jag tvivlar på att den kommer få se garderobens väggar förrän till våren. Men, jag är (rätt så) glad ändå. Saknar bara ett par vantar som kan värma mina kalla händer och en gosig halsduk, sen är jag all set inför vintern. Ska bevaka kvällens hockeymatch kl 19, hoppas på seger nu. Inte för att jag tror att mötet med Modo på hemmaplan ska innebära några större krusiduller, tippar att det blir en seger på 4-1 eller 5-1. Kan bli bra, kan bli dåligt.

för övrigt, är inte Basshunters Spotify-reklam det pinsammaste ni hört på väldigt, väldigt länge? Jag skäms då jag hör den. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0