BLOOD IS THICKER THAN WATER

yeah, sitter och laddar inför hockeyn och idol. Börjar sakta men säkert återhämta mig från förkylningen, men för säkerhetsskull stannar jag hemma imorgon också, bara för att försäkra mig om att jag blir helt frisk, och inte påskyndar processen och blir sjuk lika snabbt igen. Ska dock pallra mig till Piteå imorgon och kurera mig ordentligt, se Idol och eventuellt åka och se hockeymatchen på lördag. Just nu sitter jag och avnjuter ett Niklas-klipp på YouTube, han är ju för braaaaa!

Det här är klänningen jag planerat att köpa, förresten:

Lindex Shop Online - Klänning



föreställ er den med ett par leopardmönstrade tights, vita tygskor (antingen Converse eller vanliga tygskor) och ett par stora örhängen. Rätt nice, huh? Sen att priset inte ligger på mer än 149 kr skadar ju inte heller. Perfekt.

Nu ska vi snart och handla maaat, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0