DON'T LOOK BACK IN ANGER

TJING! Nu är kjolen fixad och klar. Blev faktiskt helt okej. Visst, man kan ju inte direkt tro att den är butiksköpt, det är ju lite småskavanker här och där, men jag är ändå nöjd med resultatet. Har på mig den just nu, och jag inser att jag kanske skulle ha sytt in den i midjan, det är just nu värsta glappet. Men äh, det får vara. Det syns inte så mycket då man står upp. Tror jag. Har i stort sett fackat färdigt, bara lite småprylar som ska ner i väskan sen är jag all set. Buuuuh, vill verkligen inte åka hem. Alls. Imorgon ska jag möta Sara, men jag vet inte var och inte när heller, för den delen. Måste försöka luska reda på när tusiken mina classmates ska spela imorgon också, då det är invigning av gallerian. Överväger fortfarande om jag ska åka till luleå eller ej på fredag.. dagens (och veckans) dilemma! Ska iallafall hämta ut Kalles födelsedagspresent på fredag, det är då bestämt iallafall. Sen ska jag nog fylla på mobilen, känner mig helt bortkommen utan så mycket som ett litet öre att ringa för. Kanske hittar någon vän att fika med också? Blir nog rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0