I'M ON MY OWN

ja, då var man hemma.. Känns väl ändå rätt ok, kunde varit värre. Min säng är renbäddad = UNDERBART. Kommer sova som en prinsessa, kan jag lova. Har inga direkta planer inför morgondagen, det enda som är bestämt egentligen är att jag ska dammsuga och sen ska jag se mina kära classmates spela på invigningen av gallerian kl 15.00. Däremot så blir det full rulle på fredag, ska hämta ut en hel drös biljetter (känns det som åtminstone); farmenbiljetter åt mig och Sara + hockeybiljetterna åt mig och Kalle. Sen ska jag fika med Jenny också, så det blir nog superbra! Sen på lördag är det typ bara fix, förfest (?) och sen galej hela quella! Är rätt peppad, fast helt plötsligt verkar det som att alla ska klä ut sig? PINSAMT. Får lösa det på något sätt.. eller kanske inte? Jag vet inte. Den halvt inplanerade luleåtrippen är därmed alltså struken från min lilla att-göra-lista. Sen ska jag ägna hela söndagen åt att plugga. Tjoho. Och sen blir det ju såklart tv-mys på kvällen; Ugly Betty, Desperate Housewives, Grey's Anatomy, One tree hill, Gossip girl och Vem kan slå Filip och Fredrik. Vi snackar en riktig helkväll, alltså. Imorgon ska jag dessutom och hämta mina grejer som jag beställt från Newbody, inhandlade en hel drös trosor, sockar och en tränings-bh, såna där nödvändigheter, helt enkelt. Skönt att få fräscha upp utbudet i underklädeslådan. Även om det inte är de mest roliga underkläderna, men ändå. Det behövdes verkligen!

nu ska jag snart begrava mig under täcket med någon tidning, lite musik och sen sova. Skönt med min egen säng iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0