TONIGHT I'M GONNA DANCE, DANCE, DANCE

jag överlevde filmen, dra på trissor! Var ju visserligen livrädd, satt med en kudde framför ansiktet, hade bara ögonen framme. Sen gick jag och lade mig. Hade jättesvårt att somna, men till slut tror jag faktiskt att jag lyckades, minsann.

sen ska jag in i duschen och börja fixa mig inför farmen. Sen ska jag dra mig in mot stan, möta upp tjejerna och förfesta litegrann. Börjar bli rätt laddad nu, kommer nog bli grymt kul. Ska inviga min nya mascara. Sen ska jag ha på mig en svart, tight klänning, svarta strumpbyxor och vita converse. Drar nog på mig ett par bomullsleggings över också, så att jag inte fryser ihjäl inatt på vägen hem. Inte för att jag har en lång bit hem från farmen direkt, tar väl på sin höjd 10 minuter att gå hem. Lucky me. Ska försöka ta lite kort med mobilen ikväll, men jag kan inte lova nånting.

nu ska jag återgå till att spela kungen, sen mat och till sist ska jag börja fixa mig. Ha en grym kväll, allesammans! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0