+++++

drack för övrigt den kanske godaste drycken ever igår. Det är en amerikansk dryck som heter Snapple, och det är väl lite "lemonade"-aktigt, skulle jag tro. Smaken hette pink lemonade och den smakade godis, utan att nödvändigtvis vara söt och sliskig. Tummen upp för den, helt enkelt. Den finns på Ica Kvantum i luleå, men jag hoppas verkligen att den finns på fler ställen. Riktigt, riktigt god dricka. Och nu har jag lyckats skriva ett blogginlägg om en dricka. Fint. Nästan så att den petar ner Fanta citron från förstaplatsen. Fast bara nästan. Dom kommer på en delad förstaplats, om vi säger så då.

jag och Amanda har blivit de största idolnördarna ever. Kommer garanterat att sitta där varenda fredag och heja på Nicklas (vår solklara favorit). Han och Erik tillhör mina favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0