I KNOW A GIRL WITH A GOLDEN TOUCH

hoho! Fick ett sms för en stund sen that made my day: "vi är lediga från historian imorgon". Underbart är bara förnamnet, blev riktigt, riktigt glad. Inte nog med att det innebär att jag får veckans enda sovmorgon, typ, det är dessutom HISTORIA jag slipper. Jag måste ha varit snäll på sistone, har verkligen karman på min sida. Men, I like it! Väntar på käk, sen ska vi pallra oss till bussen och susa några mil norrut. Känns bra att komma hem, känns ännu bättre (faktiskt) att få återvända till skolan. Missade 3 av 5 möjliga dagar förra veckan, och jag avskyr verkligen att vara hemma och vara sjuk. Grymt att träffa mina kära vänner igen och get high on life tillsammans.

missade matchen mellan Detroit & St Louis igår, men det visade sig vara lika bra då mina favoriter - Detroit - förlorade med samma resultat som i fredags. Men jag fick en trevlig kväll, så jag är glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0