KISS YOU GOODNIGHT

varför, varför, varför är jag kvar här? Bra fråga, utan något direkt bra svar... Jag ska strax sätta mig själv i rörelse dock, hade jag tänkt. Kanske ta en runda på stan, bara för att jag kan. Känner ett starkt sug av Fanta citron. Och det där röda läppstiftet från Nivea by Chantal Thomass känns oerhört lockande, det är typ den mest perfekta röda färgen jag sett på riktigt länge. Känns som ett utomordentligt sett att piffa upp den mest vardagliga klädseln. Skulle till exempel vara finfint till min svarta klänning som jag har på mig i detta exakta ögonblick. 149 kr, lindex barnavdelning. Ett riktigt guldkorn. Dock så var ringningen som skulle vara fram rätt barnanpassad, men det var lätt fixat: klippte bara bort etiketten där bak och så vände jag den åt det hållet istället. Mycket bättre! Vill ha ett par leopardmönstrade tights till detta enkla men åh så snygga tygstycke, ett par råläckra örhängen från Lindex som jag kärat ner mig i, vita Converse och kanske en drös armband på det. Hur snyggt?!

Nej, nu ska jag slajda mot stan, kanske fixa lite gott inför ikväll, inventera utbudet i butikerna. Som i antal inte sträcker sig högre än typ 5, men ändå. Och snart ökar det ju då gallerian slår upp portarna den 29e. Dessutom så kommer även Stadium hit, fint. Men nej, ut i kylan nu.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0