FATHERS BE GOOD TO YOUR DAUGHTERS

buhu, sörjer att jag inte får åka till luleå idag med mina classmates. Dock så är det bara själva bussresan dit och tillbaka jag sörjer, inte konserten där emellan. Jaja, det är smällar man får ta då man är sjuk. Fortfarande väldigt oklart om jag ska till skolan imorgon. Känner mig trött och hängig fortfarande, även om det är betydligt bättre än vad det var igår så känner jag mig inte 100% riktigt ännu. Är väl uppe i typ 85% nu, på ett ungefär. Har fördrivit lite tid med att titta på Nicklas blogg, flinat lite åt hans megahärliga dialekt (Göteborgska måste vara det charmigaste som finns) och peppat lite inför imorgon. Lite sugen att veta vilka låtar idolerna ska köra imorgon, då det vankas Michael Jackson-tema. Men jag tror jag ska spara det till imorgon kväll, faktiskt.

nu ska jag äta,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0