GIVING EVERYTHING AWAY FOR FREE

idag har det varit en mucho bra dag! Började med engelskalektion, där det inte blev särskilt mycket gjort, satt mest och surrade med grabbsen om allt och ingenting. Sen följde jag med Anton på Dialect, hade ingen gitarrlektion så jag följde med som sällskap. Sen käkade vi lunch, hade scmu-lektion (det går framåt i en rasande fart med julshowen, woho!). Sen drog jag, Sara och Anton till Fria Emilia och umgicks med barnen litegrann, lekte tidningsleken och tjoade runt. Riktigt roligt, var rätt trött efteråt, ungarna fick för sig att börja kittla mig. Och jag som är helt vansinnigt kittlig... Ja, det gick ju sådär för min del. Sedan upptäckte ju resten av kidsen det roliga, med slutresultat att jag hade typ 20 kids efter mig. Besvärligt. Men det var riktigt roligt, iallafall. Ska bli superroligt att sparka igång med hela kalaset nu, barnen verkar hur gulliga som helst och... ja, det lär bli superbra!

har nyss hittat en ny goding på Spotify: Daniel Merryweather. Gryyyymt duktig kille, helt underbar röst och... ja, en ny favorit, helt enkelt. Sitter här och är alldeles... gåshudig (?), ni måstemåstemåste kika på honom på Spotify, jag smäller av! Just nu lyssnar jag på grymma Could you, som mycket väl skulle kunna vara anledningen till att jag har sån gåshud just nu.

nu ska jag ha lite massage här hemma, sen blir det lite panikplugg av kuhi, kommer ju gå åt helvete imorgon på provet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0