I BELIEVE IN YOU

happ, dags att göra ytterligare ett försök med detta One tree hill-avsnitt som jag aldrig tycks kunna se färdigt. Skulle i princip kunna rabbla upp hela början utan att misslyckas, med tanke på att jag sett den ett x antal gånger. Har nyss sett filmen The Guardian, med Ashton Kutcher och Kevin Costner. Rätt bra film, jag gillar den. Kul att se Kutcher i något mer seriöst än Smekmånaden och What happens in Vegas, även om jag älskar den sistnämnda.

Medans OTH laddar färdigt sitter jag och lyssnar på jullåtar, försöker hitta rätt feeling, som tyvärr inte riktigt vill infinna sig, på grund av det gröna gräset jag möts av då jag tittar ut genom fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0