I GUESS WE'RE LIKE WATER & A FLAME

FAN, min livskvalité sjönk nyss ytterligare ett snäpp. Listan över saker som jag måste fixa nu under lovet blev plötsligt en punkt längre, som om jag inte redan hade nog att göra. Det är samhälls som ska pluggas, matte, NK (japp, jag har plugg utöver labbrapporten), historia, svenska, engelska, sång, gitarr och jag har säkert missat något. Får trösta mig litegrann med Daniel Merriwater, Russian Disco och en liten ruta choklad. Mörk choklad, dessutom. Har, på tal om godis, faktiskt varit riktigt duktig. Har inte ätit eller köpt godis på flera veckor, förutom mörk choklad, som jag fortfarande unnar mig där mellan varven. Mörk choklad och en massa frukt är på ett ungefär vad jag frossar i just nu.

Men, trots att uppgifterna ökar i en rasande fart och att stressen inte verkar vilja avta så känns det ändå som bra att vara jag. Jag vet ju att det inte lönar sig att klaga och gnälla, men det är ju så enkelt. Och - om jag ska vara helt ärlig - så är det rätt skönt att bara få gnälla av sig lite ibland. Bara det inte går överstyr.

åh, kan inte sluta lyssna på Red med Daniel Merriweather, attans bananer vilken bra låt det är! Texten är helt underbart fantastisk och hans röst är så grym att jag dör. Missa inte den, för guds skull. Ladda ner, leta fram på spotify, kika på youtube, vad som helst, bara ni inte missar den. 

 just nu sitter jag och överväger om jag ska se ett One tree hill-avsnitt (alternativt Gossip girl), eller om jag ska gå och lägga mig. Svårt val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0