I'M FREE, FREE FALLIN'

uh, fortfarande sjuk. Har legat inlindad i ett täcke i stort sett hela dagen och sett en hel drös med tv-program. Känner mig fortfarande trött och helt utpumpad, men det är lite, lite, lite bättre än vad det var innan, iallafall. Försöker att komma ihåg att dricka mycket vatten och sova mycket, så att jag kanske blir frisk - helt frisk - snart. Ska försöka orka med att se Grey's Anatomy ikväll, vill verkligen inte missa det. Imorgon ska jag, om jag orkar, försöka ta mig ut på en promenad, få lite friskluft i lungorna. Sen kanske jag tar itu med lite plugg, gitarrspelande och annat som har fått vänta de senaste dagarna. Hoppas att jag ska vara tillbaka någon gång den här veckan, men jag kan inte garantera nånting.

försöker just nu att pigga upp mig med min helsköna playlist, om ni missat den så hittar ni den här! Kom igen nu, kottar, jag vet att ni vill dela med er av era helgrymma playlists också! Langa hit dom, är ni söta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0