IS IT OVER YET?

börjar sakta men säkert gå mot friskare tider. Kunde till och med ana lite svagt rosa färg på mina likbleka kinder. Har inte riktigt återfått min vanliga färg, men jag ser åtminstone bättre ut nu än vad jag gjorde igår, då jag i princip var självlysande, blek var jag. Känner mig fortfarande väldigt trött, var ute med hunden ett tag där runt 12-tiden, och jag var helt utmattad då jag kom hem. Och det var en väldigt långsam promenad jag tog, bör tilläggas.

Just nu sitter jag och lyssnar på Paramores senaste album, Brand new eyes, på Spotify. Riktigt bra, gillar att dom behållt sitt "grundsound", men ändå gjort lite förändringar. Håller dessutom på att kolla på Blocket efter en balklänning. Drömde (japp, drömde) om en av klänningarna från H&Ms designersamarbete med Matthew Williamson, och nu försöker jag hitta den på Blocket. Har dock inte hittat den klänningen, så jag letar vidare.

Annars, om någon har något tips på en hemsida med bra balklänningar så tar jag gärna emot förslag!

nu ska jag hjälpa till lite med maten,
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0