IT WAS YOU AND ME, NOW I'M LEFT WITH NOTHING

håller på att pyssla ihop en liten önskelista som jag ska lämna över till min kära syster, som mest troligt pyser till London i November (FUSK). Har dock blivit lovad två julklappar, så det känns rätt bra ändå. Det som jag önskar mig av lillpysen är Battle Studies och Where the light is-dvdn med den bästa av dom bästa - John Mayer. En väldigt bra kompensation för att hon drar utomlands, medans jag blir kvar i gråa sverige. Inte för att jag tror att klimatet är så mycket varmare där, men ändå.

Försöker desperat leta fram bilderna från Amandas systemkamera, men jag kan inte hitta dom, tyvärr. Tog även en hel del bilder tillsammans med Amanda tidigare ikväll. Bilderna blev... Charmiga och söta, haha. Har inte skrattat så mycket på riktigt, riktigt länge. Hade ont i magen och tårarna rann. Inte för att det är något ovanligt, men iallafall. Tog även en hel del fina och mindre fina bilder i stan idag. Men, det återstår att se om jag lyckas hitta dom, verkar ju vara en hel kunskap.

nu tänkte jag leta fram lite fika, något drickbart och se om det finns någon att surra med på msn,
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0