LET'S PLAY A LOVE GAME

är alldeles slut, har stått i köket och bakat för fulla muggar. Slängde ihop ett gäng muffins med marängfrosting. Dom blev rätt goda, men frostingen är så vansinnigt sockrig att man får lite ont i huvudet. Men annars blev dom grymt goda! Tänkte leta fram min sångläxa på YouTube, men inte tusan fanns den där. Frågan är om jag ska orka fixa spotify till denna dator, eller vänta med det till senare ikväll.. hmmm, dagens problem alltså!

i övrigt har jag planerat lite julklappar tillsammans med min kära syster, som investerat i en systemkamera här i veckan (FUSK) men som tur är så innebar det att jag lyckades squeeza fram en massa grymma julklappsidéer, inte mig emot. Kan dessutom bli en rätt billig historia i slutändan, vilket min plånbok bugar och bockar för.

nu ska jag kika på lite band på MySpace, ser ni!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0