LOVE DON'T LIVE HERE ANYMORE

meh, mitt titanicarbete går åt skogen. Vill sig inte alls. Har skrivit några meningar, och det hade lika gärna kunnat vara ett arbete jag gjort på mellanstadiet. Så B:igt och dåligt att jag mest bara vill gräva ner mig i en grop. Fortsätter dock att kämpa med den, i hopp om att det ska börja arta sig efter ett tag. Blev iallafall ingen konsert för mig ikväll, känner att tiden inte riktigt räcker till + att jag mår sisådär, kändes bättre att stanna hemma.

nyss kom gänget hem från hockeyträningar och annat, så jag har hjälpt till litegrann, hämtade potatis och sköljde av den. Så lite har jag bidragit på matfronten iallafall.

imorgon har vi "brytdag", varför har jag ingen aning med, eftersom musikalen blev färdig för sisådär ett halvår sedan. Skulle vara någon övningsgrej, kör och sen med InSå-lärarna. Har dock noll koll på om InSå-grejen är individuell eller i grupp. Vet inte ens varför vi ska göra det här. Estetlärare borde verkligen bättra sig på informationsfronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0